GRIFFIOEN Traffic Builders
Een vraag die veel ondernemers bezig houdt is "Hoe krijg ik meer mensen in mijn winkel of op mijn website?" Met andere woorden: hoe kan ik mensen op mijn product of dienst opmerkzaam maken. Griffioen traffic builders heeft hiervoor een buitengewoon effectieve methode ontwikkeld. Hierbij wordt gebruik gemaakt van een promotioneel kansspel maar dan in een opvallend en aantrekkelijk jasje.
Mensen ontvangen een uitnodiging om bij u langs te komen. In ruil daarvoor maken ze kans op een leuke prijs. Welke prijs ze gewonnen hebben staat gewoon op de uitnodiging, alleen: ze kunnen het niet lezen! De prijs is gecodeerd als een geheime boodschap. Om er achter te komen wat er staat, dus wat de door hen gewonnen prijs is, moeten ze naar uw locatie komen om de geheime boodschap te ontcijferen. Wie eenmaal in uw winkel of op uw website is, die koopt gewoonlijk ook wel iets. Bovendien hebben ze de weg naar u gevonden, en heeft u dus extra naamsbekendheid gekregen.
De methode van Griffioen traffic builders is uniek. Er wordt gebruik gemaakt van gepatendeerde tecnieken die hun werking in de praktijk bij vele klanten in binnen- en buitenland bewezen hebben. De opkomst bij de Griffioen traffic builder actie ligt gewoonlijk tussen de 10% en 20% voor actie naar fysieke locaties (winkel, beursstand) en 20% tot 40% voor acties naar virtuele locaties (website of webshop).
De geheimen achter Griffioen traffic builders:
Promotionele kansspelen met Griffioen traffic builders zijn om een viertal redenen zeer succesvol:
1. De mysterieuze geheime boodschap.
2. Kans op een leuk geschenk.
3. Onze jarenlange ervaring.
4. Fun voor klant en personeel.
Dit maakt onze acties aantrekkelijk en vooral fun. Mensen vinden het leuk om mee te doen. Gemiddeld komt daardoor 10 tot 40% van de mensen daadwerkelijk naar u toe! Bij langer lopende acties blijken mensen bereid binnen zes weken drie keer naar een website te komen.
De voordelen van traffic builders:
- Meer aantrekkingskracht dan andere acties, gemiddeld 10 tot 40%.
- Het heeft een fun effect, mensen vinden het leuk om mee te doen.
- Geen prijserosie, meer bezoek op het actiepunt.
- Meer onderscheidend vermogen.
- Passend bij elk imago.
- Laagste kosten per repons.
- Verzamelen NAW gegevens en opt-in lijsten.
- Inzetbaar als loyaliteitsysteem.
- Bruikbaar op productverpakkingen.
Kortom een goede aanvulling op uw marketing mix!