PS Produkties heeft zich in ruim tien jaar ontwikkeld van een klein persbureau tot een full service multimediabedrijf. De route brainstormsessie – conceptontwikkeling - concreet product is een weg die we graag bewandelen. Het credo ‘klant is koning’ hebben we hoog in ons vaandel.
We bewegen ons op het snijvlak van journalistiek en communicatie en zijn sterk in tekst en beeld. Dat betekent dat onze klanten ons kunnen vragen publiciteitscampagnes te ontwikkelen, televisieseries te produceren, de redactie en organisatie van een vaktijdschrift op zich te nemen. Maar ook het snelle handwerk als het schrijven van een persbericht beschouwen we als een uitdaging.
Communiceren is een lichamelijke bezigheid. Je zult je oren, ogen en mond open moeten hebben om er aan mee te kunnen doen. Het is veel meer dan alleen maar een folder, een website of free publicity produceren. Communicatie komt voort uit een idee, een filosofie. Over gerichte communicatie denk je na. Bedenk je een systematische aanpak. Want ‘op gevoel’ en spontane communicatie lijkt mooi, maar als er geen gedachte achter zit, blijft het gokken.
PS Produkties organiseert communicatietrajecten en publiciteitscampagnes voor organisaties, overheden en evenementen zoals het IPO (Interprovinciaal Overleg) en Frisian Solar Challenge.